Medlemsbrev 8. april 2009 for Senior Erhverv Hovedstaden.
Kære medlemmer. Bestyrelsen vil gerne følge op på den seneste tids udvikling i SEH. Ved dette brev lægger vi de måltal, vi han angivet over for Arbejdsmarkedsstyrelsen for 2009, og som blev godkendt på generalforsamlingen den 27. marts. Referatet fra generalforsamlingen er ligeledes vedlagt. På generalforsamlingen blev vore nye vedtægter vedtaget, der beskriver de to kategorier af A-medlemmer, vi fremover har: med rådighedspligt og uden rådighedspligt. Vedtægterne er også vedlagt. De forskellige breve m.v. er endelig lagt på vores medlemsblog. Arbejdet går videre i netværket, og nedenfor følger indkaldelsen til medlemsmødet den 15. april 2009 kl. 10.00-12.00 i Løngangstræde 37 B, 3:
Senior Erhverv Hovedstaden Medlemsmøde onsdag den 15. april 2009 kl. 10.00-12.00 i Senior Erhverv Hovedstadens lokaler, Løngangstræde 37 B, 3 th. København K Der indkaldes hermed til medlemsmøde i Senior Erhverv Hovedstaden Dagsorden for mødet:
1. Velkommen til nye medlemmer
2. Arbejdet med kampagnen for nye målgrupper 60+
3. Nyt fra bestyrelsen, inkl. nye bestyrelsesmedlemmer
4. Nyt fra afdelinger og netværk
5. Andet
Jeg gør opmærksom på, at det meget vigtigt, at så mange medlemmer som muligt møder denne onsdag. Deltagelse i mødet indgår i beregningen af de månedlige 10 timer, der skal redegøres for i f. t. Senior Erhverv. Udfyldelse af timesedler vil blive gennemgået. Afbud bedes meddelt din tovholder eller på Senior Erhvervs kontor:
Løngangstræde 37 B, 3.sal, 1468 København K, Tlf. 33 32 38 98E-mail: info@sehovedstaden.dk Med venlig hilsen Bent Christensen /Icons/0
08 april 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar